Obchodné podmienky predaja tovaru cez on-line obchod na internetovej stránke www.zivazahrada.sk
E-shop Živá záhrada sa riadi zákonmi č. 102/2014 Z.z. a 118/2006 Z.z. o zásielkovom predaji.
Prevádzkovateľ internetového obchodu:
Orgán dozoru:
Živá záhrada s.r.o., registrovaný sociálny podnik
M.R.Štefánika 260/30, 92041 Leopoldov
IČO: 53226372, DIČ: 2121305010, Zapísaný v obchodnom registri Okresného súdu Trnava, oddiel: Sro, vložka č. 47317/T, 11.8.2020
Lucia Baľák Lukáňová, zivazahradaSK@gmail.com
Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)
Inšpektorát SOI pre Trnavský kraj
Trhová 2, 917 01 Trnava 1
Odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa , 033/5512 689, 033/5512 690 , tt@soi.sk
Ako nakupovať?
Objednanie tovaru, alebo služby na základe ktorého je realizovaný predaj tovaru predávajúcim kupujúcemu, vzniká odoslaním záväznej objednávky elektronickou formou. Pred zaslaním objednávky predávajúcemu je kupujúcemu umožnené skontrolovať a meniť údaje, ktoré do objednávky kupujúci vložil, a to i s ohľadom na možnosť kupujúceho zisťovať a opravovať chyby vzniknuté pri zadávaní dát do objednávky. Údaje uvedené v objednávke sú predávajúcim považované za správne.
Na stránke E-shopu Živá záhrada si vyberte tovar / službu a množstvo kusov, o ktoré máte záujem.
Stlačte tlačidlo „PRIDAŤ DO KOŠÍKA“. Ak sa tlačidlo pri produkte nezobrazuje, tovar nie je momentálne dostupný. Ak potrebujete pridať aj ďalší tovar / službu, stlačte tlačidlo „POKRAČOVAŤ V NAKUPOVANÍ“ a opakujte postup z bodov 1. a 2.
Ak už máte v nákupnom košíku všetky položky, o ktoré máte záujem, pokračujte stlačením tlačidla „PREJSŤ K POKLADNI“.
Budete presmerovaný na stránku pokladne so súhrnom objednávky. Vyplníte osobné údaje, ktoré sú nevyhnutné na spracovanie objednávky, a vyjadríte súhlas s obchodnými podmienkami zaškrtnutím daného políčka.
Pre ukončenie nákupu stlačíte tlačidlo „OBJEDNAŤ S POVINNOSŤOU PLATBY“. Až týmto úkonom je objednávka odoslaná do nášho obchodu na spracovanie.
Mailom obdržíte potvrdenie objednávky s číslom objednávky. Ak potvrdenie objednávky nepríde, kontaktujte nás prosím na adrese zivazahradaSK@gmail.com
Odoslaním objednávky kupujúci súhlasí s použitím osobných kontaktných údajov pre potreby komunikácie nutnej k vybaveniu objednávky zo strany Živej záhrady, s.r.o., r.s.p.
Cena
Ceny produktov sú konečné vrátane všetkých daní. Predávajúci nie je platiteľom DPH.
Cena produktu nezahŕňa náklady na doručenie.
Náklady na doručenie sa zobrazia v nákupnom košíku pred dokončením objednávky spolu s celkovou cenou objednávky.
Cena dopravy:
0,00 € pre platbu za tovar doručený digitálne alebo pri osobnom odbere služby alebo tovaru
2,90 € pre zásielky do hodnoty 20 € (Slovenská pošta)
4,90 € pre zásielky od 21 € do 50 € (Slovenská pošta)
6,90 € pre zásielky kuriérskou službou (kuriér UPS)
9,00 € pre zásielky do Českej republiky (kuriér DPD) – platba vopred nutná
Platba
Platbu je možné uskutočniť po odoslaní objednávky:
Prevodom na účet naskenovaním QR kódu, ktorý sa zobrazí po objednaní služby alebo tovaru a zároveň ho môžete nájsť aj v emaile potvrdzujúcom vašu objednávku.
Manuálnym prevodom sumy objednávky na účet s číslom IBAN: SK1783300000002802279153 (Fio banka, a.s., č.ú. 2802279153 / 8330, BIC/SWIFT: FIOZSKBAXXX) so zadaním čísla objednávky do políčka variabilný symbol.
Pri online platbe zostávate po celý čas na našom webe. Proces platby je intuitívny, bezpečný a bezplatný.
Vaša objednávka bude odoslaná po pripísaní Vašej platby na menovaný účet.
Poznámka: V budúcnosti plánujeme v závislosti od potrieb zákazníka zaviesť aj ďalšie možnosti platby:
Dobierkou Slovenskou poštou, kuriérom v rámci Slovenskej Republiky
Platba debetnou kartou prostredníctvom platobnej brány GoPay
Platba v hotovosti priamo na mieste školenia / prednášky
Platba debetnou kartou prostredníctvom platobnej brány GoPay nevyžaduje registráciu. Spôsob platby si volíte pri zadávaní objednávky. Systém Vás následne prevedie celým procesom platby. Stačí vyplniť údaje kreditnej karty, zaplatiť a GoPay nás o korektnom zaplatení Vašej objednávky informuje prakticky okamžite prostredníctvom emailu. Tovar Vám v tomto prípade zašleme v čo najkratšom termíne.
Expedičná doba
Objednávky vybavujeme najneskôr druhý pracovný deň po obdržaní platby od zákazníka. V prípade neočakávaného meškania vás budeme okamžite informovať.
Storno objednávky
Kupujúci je oprávnený bez uvedenia dôvodu stornovať objednávku do 24 hodín od objednania tovaru zaslaním emailu na adresu zivazahradaSK@gmail.com. Do predmetu správy napíšte STORNO. Do tela správy uveďte číslo objednávky a Vaše meno, mailovú adresu a telefónne číslo.
Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku ak ju nebolo možné záväzne potvrdiť (chybne uvedené telefónne číslo, nedostupný, neodpovedá na emaily atď.), tovar sa už prestal vyrábať alebo sa nedodáva, alebo sa výrazne zmenila cena od dodávateľa tovaru. V prípade, ak táto situácia nastane, predávajúci bude ihneď kontaktovať kupujúceho za účelom dohody o ďalšom postupe. V prípade, že kupujúci už zaplatil celú sumu kúpnej ceny, bude mu táto čiastka, prípadne jej prevyšujúca časť, prevedená späť na jeho účet alebo zaslaná na adresu v lehote do 14 kalendárnych dní.
Pri stornovaní objednávky na Workshop vrátime 80% zo zaplatenej sumy.
Odstúpenie od kúpnej zmluvy
Spotrebiteľ je oprávnený bez uvedenia dôvodu odstúpiť od kúpnej zmluvy, ktorá vznikla záväzným potvrdením objednávky, do 14 kalendárnych dní odo dňa prevzatia tovaru. Ak sa rozhodnete pre odstúpenie od zmluvy v danej lehote, žiadame Vás o dodržanie nasledovných podmienok:
Tovar nesmie byť použitý, poškodený a musí mať na sebe všetky štítky tak, ako ste produkt dostali
Tovar musí byť kompletný (príslušenstvo, návod, záručný list, atď.) spolu s dokladom o kúpe
Priame náklady na vrátenie tovaru znáša kupujúci
Vytlačte a vyplňte formulár pre vrátenie tovaru (odkaz na stiahnutie formulára). Uveďte číslo účtu, na ktorý chcete poukázať vrátenú čiastku.
Tovar posielajte doporučene a poistený, nakoľko neručíme za jeho prípadnú stratu, alebo poškodenie na ceste k nám.
Tovar neposielajte na dobierku.
Pri splnení hore menovaných podmienok pre vrátenie tovaru Vám peniaze za tovar prevedieme na Váš účet najneskôr do 14 pracovných dní po fyzickom obdržaní tovaru. V prípade nesplnenia niektorej z vyššie uvedených podmienok nemusí byť odstúpenie od spotrebiteľskej zmluvy akceptované a tovar bude vrátený na náklady odosielajúceho naspäť.
Záruka
Na všetok dodaný tovar obdržaný zákazníkom poskytujeme záruku podľa platnej legislatívy Slovenskej republiky. Dĺžka záručnej doby je daná zákonom, trvá 24 mesiacov, výnimky ustanovuje zákon. Záručná doba začína dňom prebratia tovaru spotrebiteľom. Pred použitím je kupujúci povinný preštudovať si záručné podmienky spolu s návodom na obsluhu a následne sa riadiť týmto návodom. Uvedené obchodné podmienky sú platné v Slovenskej republike.
Záruka sa nevzťahuje na poruchy / kazy spôsobené neodbornou obsluhou, neprimeraným zaobchádzaním, použitím či inštaláciou, ktorá je v rozpore s užívateľskou príručkou, alebo na poruchy/kazy spôsobené nadmerným mechanickým opotrebením.
Záruka sa tiež nevzťahuje na škody vzniknuté v dôsledku živelnej udalosti, živelnej katastrofy, násilného poškodenia, poveternostných podmienok, alebo prevádzkou v extrémnych a neobvyklých podmienkach a v rozpore s návodom výrobcu.
Kupujúci je oprávnený v prípadoch stanovených zákonom odstúpiť od kúpnej zmluvy. Odstúpenie od zmluvy voči predávajúcemu je účinné v okamihu, keď je predávajúcemu doručené písomné prehlásenie kupujúceho o odstúpení od zmluvy.
Reklamácie
Reklamáciu mechanického poškodenia z prepravy je potrebné vyriešiť okamžite na mieste pri preberaní od kuriérskej dopravy. Zákazník by mal predovšetkým vo vlastnom záujme, skontrolovať obal a obsah zásielky a prevziať ju len ak nie je poškodená!!! V prípade, že je obal a obsah zásielky poškodený, je nutné spísať s pracovníkom kuriérskej dopravy protokol o škode a zásielku odmietnuť prebrať.
Mechanické poškodenie výrobku v neporušenom obale je nutné nahlásiť nášmu obchodu okamžite po prevzatí zásielky. Neskoršie reklamácie tohto charakteru nemusia byť akceptované. Nahlásiť reklamačnú udalosť môžete emailom na zivazahradaSK@gmail.com, alebo telefonicky na čísle +421 917 454497
Uveďte Vaše meno, číslo objednávky, emailovú adresu a podrobný popis problému / závady.
Pre iné reklamácie tovaru dodržujte, prosím, nasledujúci postup:
Nezabudnite uviesť Vaše meno, číslo objednávky popr. číslo faktúry, e-mailovú adresu, typ výrobku a podrobný popis problému / závady.
Pri uplatnení reklamácie predávajúci určí spôsob vybavenia reklamácie ihneď alebo v zložitých prípadoch najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu výrobku alebo služby, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má kupujúci právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok.
ADRESA pre vrátenie, výmenu a reklamácie tovaru:
Živá záhrada s.r.o.
M.R.Štefánika 260/30
92041 Leopoldov
Slovensko
Základné ustanovenia
Tieto všeobecné obchodné podmienky upravujú vzťahy medzi predávajúcim / prevádzkovateľom E-shopu (Živá záhrada s.r.o., r.s.p., M.R.Štefánika 260/30, 92041, Leopoldov, Slovensko, IČO: 53226372, DIČ: 2121305010, zapísaného v obchodnom registri Okresného súdu Trnava, oddiel: Sro, vložka č. 47317/T, 11.8.2020) a kupujúcim / spotrebiteľom, t.j. fyzickou osobou, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti zamestnania alebo povolania. Nákup uskutočnený podnikateľským subjektom sa riadi podľa Obchodného zákonníka č. 513/1991 Zb.
Obchodné podmienky sa nevzťahujú na prípady, kedy osoba, ktorá má v úmysle nakúpiť tovar od predávajúceho, je právnickou osobou či osobou, ktorá jedná pri objednávaní tovaru v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo v rámci svojho samostatného výkonu povolania.
Uzavretá objednávka (kúpna zmluva) a obchodné podmienky sú vyhotovené v slovenskom jazyku.
Pri registrácii na webovej stránke a pri objednávaní tovaru je kupujúci povinný uvádzať správne a pravdivé všetky údaje. Údaje uvedené v užívateľskom účte je kupujúci pri akejkoľvek ich zmene povinný aktualizovať. Údaje uvedené kupujúcim v užívateľskom účte a pri objednávaní tovaru sú predávajúcim považované za správne. Prístup k užívateľskému účtu je zabezpečený užívateľským menom a heslom. Kupujúci je povinný zachovávať mlčanlivosť ohľadom informácií nevyhnutných k prístupu do jeho užívateľského účtu.
Alternatívny spôsob riešenia sporov
Ak sa domnievate, že sme porušili Vaše práva, alebo nie ste spokojný so spôsobom, ktorým sme vybavili Vašu reklamáciu, svoju žiadosť o nápravu nám zašlite na našu emailovú adresu: zivazahradaSK@gmail.com
Ak Vám odpovieme na túto žiadosť zamietavo, alebo na ňu neodpovieme do 30 dní od jej odoslania na uvedenú emailovú adresu, prípadne nebudete spokojný s našim riešením, potom na základe novelizovaného Zákona č. 102/2014 a Zákona č. 391/2015 o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov, máte právo na alternatívny (mimosúdny) spôsob riešenia sporov.
Návrh môžete podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z. Na podanie návrhu môžete využiť formulár, ktorého vzor je dostupný aj na webovom sídle príslušného ministerstva a každého subjektu alternatívneho riešenia sporov.
Zoznam subjektov alternatívneho riešenia sporov k dátumu 1.1.2023 je tu: Ministerstvo Hospodárstva Slovenskej Republiky. Spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti.
Adresa na podávanie podaní v elektronickej podobe na Slovenskú obchodnú inšpekciu je ars@soi.sk.
Subjekt alternatívneho riešenia sporov môže návrh spotrebiteľa odmietnuť, napr.:
Ak vyčísliteľná hodnota sporu nepresahuje sumu 20 eur, alebo ak je vzhľadom na všetky okolnosti zrejmé, že alternatívne riešenie sporu by bolo možné viesť len s vyvinutím neprimeraného úsilia, a podobne.
Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na: shorturl.at/DG346 , sťažnosť tu môže podať spotrebiteľ žijúci v EÚ na obchodníka so sídlom v EÚ. Náklady spojené s alternatívnym riešením sporu znáša každá zo strán sporu samostatne bez možnosti ich náhrady.
Ukladanie cookies
Cookies, ktoré sa zberajú za účelom merania návštevnosti webu a vytvárania štatistík týkajúcich sa návštevnosti a správania návštevníkov na webe, sú posudzované v podobe hromadného celku a v anonymnej podobe, ktorá neumožňuje identifikáciu jednotlivca.
Kupujúci súhlasí so zasielaním informácií súvisiacimi s tovarom, službami alebo podnikom predávajúceho na elektronickú adresu kupujúceho. Svoju informačnú povinnosť voči kupujúcemu v zmysle čl. 13 nariadenia GDPR súvisiacim so spracovaním osobných údajov kupujúceho pre účely zasielania obchodného obsahu plní predávajúci prostredníctvom zvláštneho dokumentu.
Kupujúci súhlasí s ukladaním tzv. cookies na jeho počítač. V prípade, že je nákup na webovej stránke možné uskutočniť a záväzky predávajúceho z kúpnej zmluvy plniť bez toho, aby dochádzalo k ukladaniu tzv. cookies na počítač kupujúceho, môže kupujúci súhlas podľa predchádzajúcej vety kedykoľvek odvolať.
Ochrana osobných údajov
Predávajúci spracúva osobné údaje dotknutých osôb na účely zaslania objedaného tovaru a na marketingové účely so súhlasom dotknutej osoby v súlade s nariadením (EÚ) 2016/679 („GDPR“) a zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Dotknutá osoba prejaví svoj súhlas so spracúvaním osobných údajov pri objednaní si tovaru prostredníctvom internetového obchodu www.zivazahrada.sk alebo iným vhodným spôsobom alebo pri požiadaní o vydanie karty zákazníka. Svoju informačnú povinnosť voči kupujúcemu v zmysle čl. 13 Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady 2016/679 o ochrane fyzických osôb v súvislosti so spracovávaním osobných údajov a o voľnom pohybe týchto údajov a o zrušení smernice 95/46 ES (všeobecné nariadenie o ochrane osobných údajov) (ďalej len „nariadenie GDPR“) súvisiace so spracovaním osobných údajov kupujúceho pre účely plnenie kúpnej zmluvy, pre účely jednania o tejto zmluve a pre účely plnenia verejnoprávnych povinností predávajúceho plní predávajúci prostredníctvom zvláštneho dokumentu.
Totožnosť a kontaktné údaje správcu
Správcom Vašich osobných údajov je spoločnosť Živá záhrada s.r.o., so sídlom M.R.Štefánika 260/30, 92041 Leopoldov, Slovensko, IČO: 53226372, DIČ: 2121305010, Zapísaný v obchodnom registri Okresného súdu Trnava, oddiel: Sro, vložka č. 47317/T, 11.8.2020 (ďalej len „správca“).
Kontaktné údaje správcu sú nasledujúce: M.R.Štefánika 260/30, 92041 Leopoldov, Slovensko, adresa elektronickej pošty: zivazahradaSK@gmail.com, telefón: +421 944 293396
Správca nemenoval poverenca pre ochranu osobných údajov
Zákonný dôvod spracovania osobných údajov
Zákonným dôvodom spracovanie Vašich osobných údajov je Váš súhlas dávaný týmto správcovi v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. a) Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracovaní osobných údajov a o voľnom pohybe týchto údajov a o zrušení smernice 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane osobných údajov) (ďalej len „nariadenie“).
Účel spracovania osobných údajov
Účelom spracovania Vašich osobných údajov je zaslanie objednaného tovaru a iných marketingových aktivít správcom voči Vašej osobe.
Osobnými údajmi sú meno, priezvisko, fakturačná adresa, IČO, DIČ, telefónne číslo a emailová adresa (na účely zaslania informácií o objednávke a komunikáciu so zákazníkom ohľadom vybavenia objednávky).
Zo strany správcu nedochádza k automatickému individuálnemu rozhodovaniu v zmysle čl. 22 nariadenia.
Doba uloženia osobných údajov
Doba, po ktorú budú Vaše osobné údaje správcom uložené, sú 3 roky, najdlhšie však do odvolania Vášho súhlasu so spracovaním osobných údajov (na tento účel spracovania).
Ďalší príjemcovia osobných údajov
Ďalšími príjemcami Vašich osobných údajov budú firmy Websupport (správca serverov), Slovak Parcel Service s.r.o. (prepravná služba, Direct Parcel Distribution SK s.r.o. (prepravná služba), Slovenská pošta a.s. (prepravná služba), FIO banka (finančné služby), Paypal (finančné služby), GoPay (finančné služby)
Práva subjektu údajov
Za podmienok stanovených v nariadení máte právo požadovať od správcu prístup k Vašim osobným údajom, právo na opravu alebo vymazanie Vašich osobných údajov, prípadne obmedzenie ich spracovanie, právo namietať proti spracovaniu Vašich osobných údajov, a ďalej právo na prenosnosť Vašich osobných údajov.
Máte právo kedykoľvek odvolať súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov daný správcovi. Týmto však nie je dotknutá zákonnosť spracovania Vašich osobných údajov pred takýmto odvolaním súhlasu. Váš súhlas so spracovaním osobných údajov môžete odvolať na emailu zivazahradaSK@gmail.com
Ak by ste sa domnieval(a), že spracovaním Vašich osobných údajov bolo porušené alebo je porušované nariadenie, máte okrem iného právo podať sťažnosť u dozorného úradu.
Nemáte povinnosť osobné údaje poskytnúť. Poskytnutie Vašich osobných údajov nie je zákonnou či zmluvnou požiadavkou a ani nie je požiadavkou, ktorá je nutná k uzatvoreniu zmluvy.